Formularz reklamacji

Formularz reklamacyjny

Formularz reklamacyjny

Zgłoś swoją opinię lub reklamację w kilku prostych krokach

Dążymy do zapewnienia najwyższej jakości usług i zadowolenia naszych Klientów, jednak rozumiemy, że czasem coś może nie spełnić Twoich oczekiwań. Jeśli masz zastrzeżenia do naszych usług, produktów lub procesu obsługi, zapraszamy do skorzystania z naszego systemu reklamacji online. Dzięki Twojej opinii możemy stale się doskonalić.

Proces reklamacji online

KROK 1
Wybierz rodzaj zgłoszenia i wypełnij formularz dostępny poniżej.

KROK 2
Otrzymasz od nas potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia na podany adres e-mail w ciągu 1 dnia roboczego.

KROK 3
Jeśli zajdzie taka potrzeba, nasz pracownik skontaktuje się z Tobą, aby uzupełnić zgłoszenie.

KROK 4
Twoje zgłoszenie zostanie przeanalizowane, a pisemna propozycja rozwiązania trafi do Ciebie w ciągu 14 dni.

KROK 5
Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać zgłoszony problem i przywrócić Twoje zadowolenie z usług oraz produktów Route A4.

napisz do nas


    TWOJE DANE





    POJAZD






    Możesz załączyć plik ze zdjęciami i/lub dodatkowymi dokumentami (w formacie ZIP - max. rozmiar 30MB):

    Zgoda na komunikację marketingową


    Poczty elektronicznejPoczty tradycyjnejTelefonu/komunikatorówSystemów komunikacji w pojazdach (jeśli obsługiwane)

    Wnioski o wprowadzenie zmian w zakresie oświadczenia oraz prawo do wycofania zgody są realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami.

    Czym jest reklamacja?
    Reklamacja to zgłoszenie problemu związanego z naszą usługą lub produktem, które nie spełniły Twoich oczekiwań. Dzięki niej możemy poprawić jakość świadczonych usług.

    Opinia służy do podzielenia się swoimi wrażeniami i sugestiami dotyczącymi naszej obsługi, natomiast reklamację zgłasza się w przypadku niezadowolenia z produktu lub usługi, która wymaga poprawy lub wyjaśnienia.

    Reklamacje można zgłaszać online poprzez formularz dostępny na naszej stronie internetowej. Wystarczy wypełnić wymagane pola i przesłać zgłoszenie.

    Aby zgłosić reklamację, potrzebne są podstawowe informacje, takie jak dane kontaktowe, szczegóły dotyczące problemu oraz dokumenty potwierdzające, np. faktura lub umowa.
    Regulamin reklamacji jest dostępny na naszej stronie internetowej w sekcji „Regulamin” lub bezpośrednio w formularzu reklamacyjnym.
    Jeśli potrzebujesz dalszej pomocy, skontaktuj się z nami!
    Administratorem Państwa danych osobowych jest Route A4 Sp. z o.o. Sp. K. z siedzibą w Zgorzelcu, ul. Słowiańska 13, 59-900 Zgorzelec, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy pod numerem KRS: 0000786824, nr NIP: 8951983437, nr REGON: 383426688. Pełen tekst klauzuli informacyjnej znajduje się na naszej stronie internetowej.

    Kontakt

    Route A4 Sp. z o.o. Sp. k.
    ul. Słowiańska 13
    59-900 Zgorzelec
    www.man.routea4.pl
    +48 757 640 000
    manserwis@routea4.pl

    Godziny pracy

    pon. – czwartek
    7.00 – 21.00
    piątek
    7.00 – 20.00
    sobota
    7.00 – 15.00

    Pomoc Drogowa MAN 
Mobile 24

    Usługi

    01

    Wszystkie usługi MAN

    Gdy potrzebujesz pomocy MAN

    02

    Kwartalne promocje

    Zbuduj swój idealny pojazd

    03

    MAN Truckers World

    Dołącz do społeczności

    04

    MAN Truck & Bus Polska

    Zobacz witrynę www